Uncategorized

Մայրենիի ստուգատես։ 4-րդ դասարան

Չորրորդ դասարանն ավարտող սովորողը պետք է կարողանա

  • գրական հայերենով ազատ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվել
  • գեղարվեստական և տեղեկատվական պարզ տեքստերը կարդալ, հասկանալ, վերարտադրել
  • տեքստի հիմնական գաղափարը ձևակերպել
  • համացանցի տեղեկատվական բազայից օգտվել
  • իր անհատական բլոգը սպասարկել

Ստուգատեսի բավանդակային ուղղությունները

Ստուգատեսի առաջին փուլ /մայիսի 1-31/

Սովորողն իր բլոգում բացում է Մայրենիի ստուգատեսի բաժին, որտեղ տեղադրվում են ստուգատեսային բոլոր նյութերը:

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։
Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

«Պոչատ աղվեսը»

«Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թե ոնց ապրի աշխարհում այդպես խայտառակ: Եվ որոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռք քաշեն իրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Փոխադրած

պոչատ աղվեսը»
«Ես իմ պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թե ոնց ապրի աշխարհում այդպես խայտառակված: Եվ որոշեցի մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռք քաշեն իրենց պոչերից:Ես բոլոր աղվեսներին հավաքեցի և սկսեցի նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ`որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես ինձ պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

  • Հաշվետու պատում՝ ըստ դասավանդողի մշակած հարցարանի «Տարվա իմ ձեռքբերումները»

Տարվա իմ ձեռքբերումները։

Ողջույն, ես Դավիթ Մակարյան եմ։Ես սովորում եմ Հարավային դպրոցում 4․2 դասարանում։

Այս տարի ես ունեցել եմ շատ ձեռքբերումներ։ Կարդացել ենք օրինակ՝ << Երկիր որտեղ ոչ մի սուր բան չկա>>, <<Կախարդական թմբուկը և այլն>> ։Կատարում ենք առաջադանքները և վերլուծում հեքիաթներ, առակներ և բանաստեղծություներ։ Ուրբաթ օրերին մենք դասարանում գիրք ենք կարդում։ Մենք այս տարի կարդացել ենք պատմվածքներ հին հայերենով և արևմտահայերենով։Մենք խնամում ենք բնութունը և ծառատունք ենք անում։ Ես նաև մասնակցել եմ՝ շախմատի մրցույթների։

  • Ստեղծագործական աշխատանք ռոդարիական (երևակայական երկանդամություն) մեթոդով։

<< Ձմերուկատուն >>

Մի անգամ մի մարդ տեսավ տուն, որը նման էր մեծ ձմերուկի։Այդ ժամանակ անձրև էր գալիս և նա նկատեց, որ այդ տան մոտ անձրևի փոխարեն փոքր ձմերուկներ էին թափվում։
Նա մոտեցավ այդ տանը և տեսավ ,որ խոտի փոխարեն ձմերուկներ էին։Նա մտավ տուն այնտեղ կաին շատ ձմերուկին նման իրեր՝ օինակ սեղան, աթոռ, բաժակ։ Պատերը կարմիր էին և պատի վրա նկարած էին ձմերուկի սերմեր։Եվ ներս մտան երկու ձմերուկանման երեխա, մեկ հատ ձմերուկանման մեծ աղջիկ , և մեկ մեծ ձմերուկանման տղամարդ։Եվ պարզվեց ,որ այդ տունը նրանցն է։ Նրանք հարցրեցին,թե ո՞վ է ներսում։
-Ես Կարպինչոն եմ։
Պատասխանեց տղան,և նրանք ընկերացան Կարպինչոի հետ։ Եկավ ձմեռը, տան մոտի ձյունը ձմերուկի էր նման։ նրանք խաղացին ձմերուկագնդիկ, պատրաստեցին ձմերուկամարդ։Եվ նրանք գաղտնի ասացին Կարպինչոին, որ կա ձմրուկի աշխար։Եկավ ամառը և հայրիկ ձմերուկը տարավ Կարպինչոյին ձմերուկաստան։ Եվ Կարպինչոն էլ դառավ ձմերուկ և մնաց ձմերուկի աշխարում։

Բանավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

  • Ուսումնական ճամփորդությունների թեմայով ռադիո-հարցազրույց պատրաստիր ընկերոջդ հետ․ /հարցազրույցը պետք է լինի ռադիոնյութի կամ տեսանյութի տեսքով, 2-3 րոպե տևողությամբ, որակյալ, հրապարակված լինի բլոգում/

  • Ստեղծագործական պատում ռոդարիական «Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը» հնարի կիրառությամբ /տեսանյութը պետք է հրապարակված լինի բլոգում/

Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը

Կար մի աղջիկ ,որը ապրում էր իր մայրիկի և հայրիկի հետ։Նա շատ էր սիրում ուղաթիռ։

Նա ուներ խմորեղեն իր պայուսակում ։Նա վերցրեց այդ խմորեղենը նստեց ուղաթիռը և գնաց տատիկին տեսնելու,ճանապարին տեսավ ինքնաթիռով գայլ ։Գայլը հարցրեց․

-Ու՞ր ես գնում։

-Ես գնում էմ տատիկիս տեսնելու։

-Ո՞րտեղ է տատիկիտ տունը։

-Այն ծառերի մոտ։

Ասաց ուղաթիռով կարմիր գլխակը։ Գայլը գնաց տատիկի տուն և կերավ տատիկին։Այնուհետև հագավ տատիկի շորերը և պառկեց տեղերին։Որոշ ժամանակ անց կարմիր գլխարկը հասնում է տուն և հարցնում։

-Տատիկ այն ի՞նչ ինքնաթրռ է դրսում։

-Դա հետո կասեմ ։

-Բայց տատիկ խի այդքան մեծ բերան և ականջներ ունես։

-Մեծ ականջները նրա համար են ,որ քեզ լավ լսեմ, իսկ բերանը, որ քեզ ուտեմ։

Գայլը վազում է աղջկա հետևից։ Կարմիր գլխարկը վախից գոռում է,ուղղաթիռի վարորդը լսում է նրա ձայնը և ուղղաթիռով մատենում է տանը և կրակում գայլի վրա։Տատիկը դուրս է ցատկում նրա փորի մեջից և գայլին բանտարկում են, իսկ տատիկը և Կարմիր գլխարկը մնում են տանը։

Ընտանեկան նախագիծ

Բլոգի սպասարկում

  • Բլոգային կարողությունների հարցաթերթ /կազմում է դասավանդողը՝ առաջնորդվելով սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջների կարգով։

Այս տարի ես ունեցել եմ շատ ձեռքբերումներ։ Կարդացել ենք օրինակ՝ << Երկիր որտեղ ոչ մի սուր բան չկա>>, <<Կախարդական թմբուկը և այլն>> ։Կատարում ենք առաջադանքները և վերլուծում հեքիաթներ, առակներ և բանաստեղծություներ։ Ուրբաթ օրերին մենք դասարանում գիրք ենք կարդում։ Մենք այս տարի կարդացել ենք պատմվածքներ հին հայերենով և արևմտահայերենով։Մենք խնամում ենք բնութունը և ծառատունք ենք անում։ Ես նաև մասնակցել եմ՝ շախմատի մրցույթների։

Ստուգատեսի երկրորդ փուլ / հունիսի 13/

Տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով պատմի՛ր տարվա ընթացքում ընթերցածդ գրքերի ցանկը և համառոտ ներկայացրու դրանցից մեկը։

1-ին փուլ՝ մայիսի 02-31-ը
1․Բլոգումդ բա՛ց արա «Մայրենիի ստուգատես» էջ։

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ
Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։
Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

Տարվա իմ ձեռքբերումները։

Ողջույն, ես Դավիթ Մակարյան եմ։Ես սովորում եմ Հարավային դպրոցում 4․2 դասարանում։

Այս տարի ես ունեցել եմ շատ ձեռքբերումներ։ Կարդացել ենք օրինակ՝ << Երկիր որտեղ ոչ մի սուր բան չկա>>, <<Կախարդական թմբուկը և այլն>> ։Կատարում ենք առաջադանքները և վերլուծում հեքիաթներ, առակներ և բանաստեղծություներ։ Ուրբաթ օրերին մենք դասարանում գիրք ենք կարդում։ Մենք այս տարի կարդացել ենք պատմվածքներ հին հայերենով և արևմտահայերենով։Մենք խնամում ենք բնութունը և ծառատունք ենք անում։ Ես նաև մասնաքցել եմ՝ շախմատի մրցույթների։

Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը

Կար մի աղչիկ վորը ապրումեր իր մայրիկի ևհայրիկի հետ,նա շատ էր սիրում ուղաթիռ։

նա ուներ խմորեղեն իր պայուսակում նա վեկալեց այդ խմորեղենը նստեց ուղաթիռը և գնաց տատիկին տեսնելու,ճանապարին տեսավ ինքնաթիռով գայլ հառցրեց գայլը։

-Ուր ես գնում։

-Ես գնում էմ տատիկիս տեսնելու։

-Վորտեղ է տատիկիտ տունը։

-Այն ծառերի մոտ։

-Ասաց ուղաթիռով կարմիր գլխակը և գայլը գնաց տատիկի տուն և ուտում տատիկին հաքնում տատիկի շորերը և պարկում տեղերին։Ժամանակ անց կարմիր գլխարկը հասնում է տուն և հարցնում։

-Տատիկ այն ինչ ինքնաթրռ է դրսում։

-Դա հետո կասեմ ։

-բայց տատիկ խի այդքան մեծ բերան և ականջներ ունես։

-Մեծ ականջները այնրա համար են որ քեզ լավ լսեմ իսկ բերանը որ քեզ ուտեմ և վազում աղջկա հետևից և աղջկա ձեները լսումէ իստրիբիտէլ վարող և իչնում տան և տեսնում է գայլին և աղջկան նա կրակում է ինքնաթիռով գայլին և տատիկը դուռս է թռնում գայլի մեչից և գայլին բանտարկում էն իսկ կարմիր գլխակն ու տատիկը մնացին տունը։

Տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով պատմի՛ր տարվա ընթացքում ընթերցածդ գրքերի ցանկը և համառոտ ներկայացրու դրանցից մեկը։

SoundCloud link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *